Reklamace
Reklamace
S nákupy na Stylewish.cz si můžete být jisti, že obdržíte 100% originální výrobek, který má všechna firemní loga. Na každý výrobek se vztahuje 2letá záruka. Tato záruka se vztahuje na celý sortiment obchodu, včetně zboží ve slevě.
Potřebujete zboží reklamovat? Není to těžké! V několika krocích vám ukážeme, jak to udělat rychle a efektivně.
Rádi bychom zohlednili všechny reklamace, bohužel v některých případech to není možné Je nutné, aby zboží vykazovalo skutečné vady vzniklé vinou výrobce. Proto vyhodnoťte stav zboží a ujistěte se, že výsledné vady nevyplývají z nesprávného používání nebo údržby.
Nezapomeňte, že reklamace se nevztahuje na tyto důvody:
- Přirozené opotřebení zboží
- Mechanická poškození
- Opotřebení vzniklé výběrem nevhodné obuvi
- Samostatné opravy
- Použití obuvi v podmínkách nevhodných pro její účely
- Nedodržení pokynů výrobce pro praní
- Nedodržení pokynů výrobce pro teplotu žehlení
- Nevhodné skladování nebo nesprávná údržba
- Vnější faktory - např. deformace a odlepení podešvi po sušení obuvi u radiátorů
- Mechanické praní obuvi
- Rozdíly v barvě / struktuře kůže, vyplývající z jejich přírodních vlastností
- Barvení ponožek v botách s přírodní barvenou koženou podšívkou
Pokud jste si jisti, že výrobek splňuje podmínky pro reklamaci, stáhněte si reklamační formulář pro oděv nebo obuv, vyplňte jej a vložte do kartonu spolu s reklamovaným zbožím.
Jak zboží reklamovat?
- Stáhněte příslušný reklamační formulář pro oděvy nebo obuv a vyplňte jej. Doporučujeme vyplnit veškeré položky – může to zjednodušit a přispíšit posouzení reklamace. Prosíme připojit v rámci možností také doklad o koupi (fakturu).
- Formulář zašlete včetně fotodokumentace poškozeného zboží (fotografie vady a produktu) na emailovou adresu: [email protected]
- Oprávněnost Vaší reklamace bude na základě zaslaných dokumentů posouzena a o její řešení budete informován(a) našim reklamačním oddělením prostřednictvím e-mailu.
- Ihned, jakmile Vaše zásilka dorazí do našeho reklamačního centra, pokusíme se zboží opravit nebo vyměnit. V případě, že by to nebylo možné, podnikneme jednu z možností stanovenou zákonem (náhrada, snížení ceny atd.).
- Náhradní produkt nebo opravená obuv, Vám bude odeslaná prostřednictvím kurýrské společnosti, případně finanční částka Vám bude vrácena na číslo účtu uvedené na reklamačním formuláři.
- Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od obdržení zásilky. Prodejce informuje kupujícího o přijetí zboží na reklamaci a lhůtě řešení e-mailem.
- Pokud zjistíme, že Váš nárok na reklamaci je opodstatněný, požádáme Vás, abyste nám zásilku odeslali na vlastní náklady. Pamatujte prosím, že zboží určené pro reklamaci musí být zasláno čisté a mechanicky nepoškozené. V takovém případě reklamované zboží zabalte, přidejte k němu vyplněný reklamační formulář a odešlete na adresu:
Geniki Emporiki AE
Kapodistriou & Amalias 2,
35100 LAMIA, ŘECKO
Platforma k řešení sporů online V souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 poskytujeme elektronickou vazbu na platformuRSO: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=CS Platforma pro řešení sporů online poskytuje informace a prostor k mimosoudním řešením sporů mezi podnikateli a spotřebiteli. Rádi bychom vám připomněli, že e-mailová adresa, na které nás můžete kontaktovat v případě Vašich dotazů je: [email protected]